محصولات لاغری و آنتی سلولیت چیست؟

سلولیت چیست :

سلولیت یک نوع بیماری بافت همبند است که به شکل برجستگی های کوچک در سطح پوست ایجاد می شود که ظاهری ناخوشایند در پوست ایجاد می کند.


 

دلیل سلولیت چست ؟

تجمع چربی در هیپودرم می باشد که چربی ها دچار افزایش سایز میشوند که باعث میشود به رگ های خونی فشار وارد شود و همچنین سموم در این محیط جمع شوند و بافت همبندی که این چربی ها را احاطه کرده سفت و سخت یا به اصطلاح فیبروز میشوند و سلول های چربی در این محیط به دام افتاده ، متورم می شوند و ناهمواری را در پوست به وجود بیاورند.

علت تجمع چربی در نواحی موضعی و از بین نرفتن آن به وسیله رژیم غذایی و ورزش، عدم دسترسی بدن به این بافت و در نتیجه عدم استفاده از آن در سیکل تبدیل چربی به انرژی است.


بیماری سلولیت بیشتر در خانم ها شایع است به طوری که:

  • خانم ها 90%
  • آقایان 10% به آن مبتلا هستند.

سلولیت تنها در خانمهایی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند وجود ندارد، بلکه زنان لاغر و یا آنهایی که از وزن‌ ایده‌آلی برخوردارند نیز ممکن است سلولیت داشته باشند,زیرا این لایه چربی حجمش خیلی بیشتر از وزن آن است، به همین علت برخی اوقات شما با وجود عدم داشتن اضافه وزن، در نواحی خاصی مثل شکم، ران ها یا پهلوها سایز دلخواهتان را نمی‌بینید.

بین ۸۵ تا ۹۸% خانمها در سراسر دنیا با هر نژاد و رنگی از رسوب ناخواسته‌ این چربیها شکایت دارند.

لازم به ذکر است که آقایان بیشتر دچار چاقی میشوند تا سلولیت و در خانم ها برعکس!


چرا سلولیت  در مرد‌ها تشکیل نمی شود؟

اقایان و مرد‌ها بدلیل طرز قرار گرفتن فیبر‌های بافت همبند در زیر پوستشان و به این دلیل‌ که پوست محکم‌ تری دارند سلولیت ندارند.‌

  1. این فیبر‌ها به جای‌ اینکه به‌ صورت متقاطع قرار گیرند، بصورت عمود بر پوست قرار گرفته‌ اند و به همین دلیل تشکیل سلولیتی چربی هرگز در زیر پوستشان اتفاق نمی‌‌ افتد.
  2. دلیل دیگر هورمون‌ ها هستند…..هورمون‌ ها یکی از عوامل عمده در تنظیم و تعدیل سوخت و ساز و ذخیره چربی‌ ها در زیر پوست میباشند.

زنان در دوران بلوغ، سندرم پیش از قاعدگی، یائسگی و در ماه‌های اول استفاده از قرصهای بارداری دچار تغییرات هورمونی میشوند و به همین دلیل است که اغلب زنان لاغر و یا دارای وزن مناسب هم سلولیت دارند و فقط چاق‌ ها و یا زنان دارای اضافه وزن از سلولیت شکایت ندارند.

درمان سلولیت با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی امکان پذیر نیست چون بافت همبندی که سلول ها را احاطه کرده اجازه نمیدهد که در جریان خون قرار بگیرند و از محیط دفع شوند.


از دیگر دلایل تشکیل سلولیت:

  • تحرک و ورزش نکردن:تحرک و ورزش باعث بهبود خونرسانی به بافت چربی زیرپوستی و سوخت و ساز بهتر چربیها میشود.
  • توارث و ارثی بودن: بدین معنی که  اگر مادر شما سلولیت دارد شما هم احتمالا‌ این فرورفتگی‌های بد شکل را در اندام‌های خود خواهید یافت.
  • خوردن چربیهای مصنوعی و ناسالم از نظر تغذیه‌ای
  • سیگار کشیدن
  • جریان ناکافی سیستم لنفاوی
  • جریان ناکافی خون در ناحیه زیر پوستی
  • پیروی از رژیم‌های غلط غذایی به منظور لاغر شدن
  • اثرات ژل لاغری  :

    • افزایش چربی سوزی و دفع سموم بدن (سلولیت)
    • کاهش سایز بدن و یکدست کننده سطح پوست
    • کاهش لیپوجنیسیس (ایجاد سلول های چربی)
    • افزایش لیپولیسیس (تجزیه سلول های چربی)
    • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش ترکهای پوستی (استرچ مارک)

    این محصول آنتی سلولیت بر پایه آب و حاوی منتول می باشد که با جذب سریع و ایجاد شوک دمایی در پوست ، باعث خونرسانی بهتر و رسانش اکسیژن بیشتر به محل چربی شده و در نتیجه منجر به افزایش متابولیسم سلولی میگردد و قادر است چربیهای فشرده) سلولیت( را تجزیه نموده (افزایش لیپولیسیس) و به بدن شکل و فرم دهد.

    همچنین با دارا بودن ترکیباتی مثل اِل کارنیتین و کافئین باعث بالا رفتن متابولیسم و چربی سوزی بدن میگردد و درعین حال با ترکیبات مؤثر خود مانع  از ترکهای ناشی از چاقی و لاغری و کشیدگی های پوست در اثر ورزش میشود

    از آنجاییکه مواد داخل این محصول بر پایه آب است به سرعت جذب شده و شما مینوانید به برنامه روزانه خود به راحتی ادامه دهید.

    L-Carnitine موجود در این محصول باعث کمک و تسریع تبدیل چربی موضعی بدن به انرژی میگردد و همچنین باعث ایجاد کات عضلانی میگردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تکمیل فرم مشاوره سان لایک در صفحه اصلی از مشاوره رایگان مجموعه استفاده نمایید و ضمنا جهت راهنمایی خرید محصولات ژل لاغری با شماره تماس 09219511830حاصل فرمایید.

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

X